Notification

We hereby declare, that most of the photos featured in this blog, do not belong to us except for those which have a watermark of our blog address. We would gladly remove any photos from our blog, upon notification from any parties, claiming their rights on the photos. Thank you.

Sunday 14 August 2011

PERCUMA: Tips Dinding Luar : Adaptasi Warna Dan Pengaruh Konsep Siri 4

Artistik dan estetik

Konsep Kediaman:
Moden Kontemporari

Warna:
Biru dan merah jambu, hijau dan ungu, merah jambu dan hijau, biru dan kuning cair.



Tips Pemilihan Warna Dinding Luar.

* Gaya artistik menampilkan ciri-ciri seni dan estetik. Nilai-nilai yang ditonjolkan ini perlu diperkukuhkan dengan pilihan warna yang sesuai dan tepat. Malahan, paduan warna biru dan merah jambu memberi suntikan menawan dalam menampilkan keunikan dan kelainan sesebuah kediaman.

* Mungkin tidak ramai yang berani bermain dengan gabungan warna-warna ini, namun kesesuaian pada reka bentuk kediaman adalah perlu. Sebaiknya pilih dinding atau dinding fokus di bahagian luar rumah untuk dilatari gabungan warna ini. Dinding fokus yang dipilih akan menjelmakan kelainan, menjadi titik fokus pandangan pada bahagian luar.



* Selain gabungan warna biru dan merah jambu, paduan warna hijau dan ungu, merah jambu dan hijau serta biru dan kuning cair adalah antara pilihan hebat. Sesuaikan pilihan warna-warna ini dengan konsep dalaman kediaman yang ingin ditonjolkan.

* Penggunaan warna-warna ini bukan sahaja menarik, tetapi dapat membantu mewujudkan suasana harmoni dan damai pada persekitaran.

Mainan Warna Artistik dan Estetik

3 comments:

  1. i need a motorist hp 1005 for os windows 7.

    Also visit my web-site; galilee.ezpt.kr

    ReplyDelete
  2. that is a very beautiful one :) your swapper
    might be lucky :)

    Also visit my weblog: handmade silver jewellery

    ReplyDelete
  3. Many thanks ... worked with my Lexmark E210 on Windows 8 Pro.


    My blog; xerox phaser 8560mfp **

    ReplyDelete

Click On Promotions!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...