Notification

We hereby declare, that most of the photos featured in this blog, do not belong to us except for those which have a watermark of our blog address. We would gladly remove any photos from our blog, upon notification from any parties, claiming their rights on the photos. Thank you.

Saturday 9 July 2011

PERCUMA: Tips Pilihan Binaan Dalam (Siri V)

BILIK TIDUR


^^ Ruang di bawah katil sebaiknya jangan dibazirkan begitu sahaja tanpa dimanfaatkan sepenuhnya. Sebagai contoh, laci dalam luas dan besar yang diletakkan di bawah katil menawarkan ruang yang lebih untuk menyimpan pakaian.

Maksimumkan Ruang Anda






^^ Selain itu, almari pakaian binaan dalam juga meyediakan ruang yang luas dan baik untuk menyimpan pakaian dengan menyediakan laci dan ruang menggantung yang maksimum. Kemasan almari pakaian bina dalam pula adalah pelbagai dan ia bergantung kepada citarasa dan konsep. Pilih yang berpotongan garis lurus dengan penggunaan kaca kabut dan keluli untuk sentuhan moden. Atau, kemasan kayu untuk melembutkan penampilan ruang serta menghanggatkan persekitaran. Almari binaan dalam dapat menjimatkan penggunaan ruang yang agak terhad.

Ruang Almari Baju Binaan Dalam



^^ Kepala katil juga boleh dijadikan sebagai unit binaan dalam sebagai tempat meletak barangan dan hiasan kecil. Ia turut berfungsi sebagai sebahagian perabot utama dalam bilik bilik tidur. Rak yang luas menyediakan ruang untuk meletakkan lampu tidur dan buku.

Kepala Katil Bina Dalam

Perabot Binaan Dalam menjimatkan ruang yang terhad

No comments:

Post a Comment

Click On Promotions!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...