Notification

We hereby declare, that most of the photos featured in this blog, do not belong to us except for those which have a watermark of our blog address. We would gladly remove any photos from our blog, upon notification from any parties, claiming their rights on the photos. Thank you.

Wednesday 6 July 2011

PERCUMA: Tips Pilihan Binaan Dalam (Siri II)

DAPUR

  • Dinding kosong merupakan tempat yang sesuai untuk mewujudkan rak penyimpanan. Memandangkan ia dibina mengikut ketebalan dinding, maka ruang dalamannya agak cetek tetapi ia mampu tetapi ia mampu berfungsi sebagai tempat penyimpanan produk bertin, kotak kecil dan bahan-bahan membuat kek.
Rak penyimpanan utensil dapur

Rak penyimpanan stok barangan masakan



  • Sekiranya anda menyimpan barang keperluan yang kerap digunakan, simpan di dalam kabinet binaan dalam yang mempunyai kaedah bukaan mudah seperti pintu yang boleh dilipat atau ditarik ke atas. Kaedah daun pintu yang dikuak keluar akan memakan banyak tempat selain itu menyulitkan pergerakan pihak lain yang lalu-lalang berhampiran anda.
Penstoran kabinet dapur aluminium dengan pintu 'roller shutter'

Rak rempah-ratus

  • Sistem kabinet dapur binaan dalam menyediakan lebih ruang-ruang berbeza untuk menempatkan pelbagai jenis barangan. Kehadiran rak-rak keluli bertingkat memudahkan lagi pengasingan jenis barang yang disimpan. Keadaan ini membolehkan anda merancang dan menyusun segala bentuk barangan dengan lebih mudah. Kelebihan kabinet bina dalam, dalam sistem dapur modular sebagai contoh, membolehkan kita meletakkan peralatan dapur bersaiz besar seperti peti sejuk dan dapur gas.



Kepelbagaian jenis Kabinet Dapur Bina dalam, konsep moden dan konvensional

1 comment:

  1. Hurrah! After all I got a web site from where I can genuinely take helpful information concerning my study
    and knowledge.

    Have a look at my website acoustic guitar a chord

    ReplyDelete

Click On Promotions!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...