Notification

We hereby declare, that most of the photos featured in this blog, do not belong to us except for those which have a watermark of our blog address. We would gladly remove any photos from our blog, upon notification from any parties, claiming their rights on the photos. Thank you.

Wednesday 27 April 2011

PERCUMA: Fakta Penting Mengenai Ruang Tamu

1. Ruang tamu adalah tempat untuk menerima kunjungan tetamu dan lazimnya berkedudukan di tempat terbuka di dalam rumah.

2. Buku Interior Decorating  terbitan Ortho Books mengibaratkan ruang tamu sebagai ruang pameran atau tempat untuk ditayang kepada umum.

3. Bukaan ruang yang terhad menyebabkan ruang tamu sering digunakan untuk memenuhi pelbagai fungsi, daripada tempat untuk melayan tetamu sehinggalah kepada tempat untuk melakukan kegiatan seperti menjahit, menonton televisyen dan membuat pelbagai kerja lain.

4. Walau apapun gaya yang hendak diterapkan, keselesaan perlu diberi keutamaan, selain berpenampilan mesra. Elak daripada membentuknya seperti ruang pameran yang tidak bersifat mengundang, melainkan anda mempunyai dua ruang tamu.

Jika anda mengimpikan sebuah ruang tamu yang indah dan selesa untuk diduduki, maka renovasilah jawapan. Tukarkan ruang tamu anda yang membosankan kepada ruang tamu yang lebih elegen dan selesa didiami. Kami di Emes Engineering Resources bersedia membantu anda untuk merealisasikan idea dan impian anda. Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga tawaran kerja ubahsuai yang terbaik dan semestinya jaminan kualiti dan kepuasan hati bagi klien kami.

Rajah: Contoh-contoh idea dalam mengolah keselesaan Ruang Tamu Impian anda.










No comments:

Post a Comment

Click On Promotions!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...