Notification

We hereby declare, that most of the photos featured in this blog, do not belong to us except for those which have a watermark of our blog address. We would gladly remove any photos from our blog, upon notification from any parties, claiming their rights on the photos. Thank you.

Friday 10 June 2011

Koleksi Gambar Kerja-kerja Yang Telah Dilaksanakan Oleh Emes Engineering Resources

Jenis Kerja Yang Dijalankan: MEMBAIK PULIH DINDING RETAK, MENGECAT, MEMBINA 'TABLE-TOP', KERJA ELEKTRIK DAN KERJA PERPAIPAN DI APARTMENT SRI RIA, SUNGAI CHUA, KAJANG

Tarikh Kerja Dilaksanakan: 9 MEI 2011 - 20 MEI 2011


EMES Engineering Resources juga melaksanakan kerja-kerja pembaikan kerosakan di kediaman anda. Kerja-kerja seperti membaik pulih keretakan di dinding, mengecat, mengganti atau membina table top baru, termasuklah kerja-kerja pembaikan pendawaian elektrik dan juga kerja pembaikan sistem perpaipan. Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut dan masalah kerosakan di kediaman anda akan kami selesaikan. Semestinya kami memberikan jaminan kualiti kerja yang bermutu tinggi pada kadar harga yang berpatutan. Akhir kata, kami menyediakan servis yang pastinya "Best Value For Money"














































No comments:

Post a Comment

Click On Promotions!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...